قطعات کوماتسو

انواع دستگاه های کوماتسو

قطعات دستگاه‌های کوماتسو


امروزه تمامی شرکت‌ها و مراکز ساخت‌وساز نیاز به دستگاه‌های پیشرفته برای پیشبرد روند کاری خود دارند و این نیاز بر هیچ‌کس پوشیده نخواهد بود.
دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی همانند دیگر وسایل پس از مدتی دچار آسیب و خرابی خواهند شد که این آسیب اگر به قطعه‌های آن وارد شود جبران‌پذیر و قابل تعمیر است.
در حال حاضر شرکت‌هایی مختلفی اقدام به تولید قطعات دستگاه‌های مختلف کرده‌اند، شرکت کوماتسو ازجمله مراکزی است که در این راه پیشرفت بسیاری داشته و توانسته جایگاه بالایی در میان مردم برای خود ایجاد کند.
شرکت کوماتسو از سال 1388 اقدام به تولید قطعات و لوازم‌یدکی‌های ماشین‌آلات صنعتی، راه‌سازی و…کرده است و شما می‌ توانید تمامی وسایل موردنیاز خود را از این برند خریداری کرده تا با خیالی راحت چندین سال بدون خرابی سپری کنید.
شرکت کوماتسو باتوجه به پیشرفت بسیاری که در این زمینه کرده است توانسته با تمامی شرکت‌های خصوصی و دولتی همکاری داشته باشد و در صنعت راه‌سازی، شهرداری و… نقش مثبتی را ایفا کند.
اگر شما هم تمایل دارید از قطعات این شرکت برای تعمیر ماشین‌آلات خود خریداری نمایید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه گردید تا با انواع لوازم‌یدکی و قطعات آشنا شوید.


قطعات لودر کوماتسو


لودر یکی از ماشین‌آلات سنگین به‌حساب می ‌آید که در اکثر پروژه‌های ساخت‌وساز بکار گرفته می ‌شود.
لودرها برای حمل و جابه‌جایی مواد مختلفی همچون ماسه، سنگ و… بکار می‌ روند.
لودرها انواع مختلفی دارند مانند بیل مکانیکی، لودر اسکید، لودر کامپکت، بولدوزر، لودر چرخ‌دار
هرکدام از این ماشین‌آلات و قطعات برای کار خاصی بکار می ‌آیند، اما اگر این وسایل دچار آسیب و خرابی گردند ملزوم به تعمیر و تعویض به‌موقع قطعات آن هستید تا به دیگر جزئیات آن آسیبی وارد نشود.

بیل مکانیکی

برای جابه‌جایی خاک بکار می ‌آید و علاوه بر جابه‌جایی می ‌تواند در صورت لزوم حفر خاک را هم انجام دهد، ازجمله وسایل مربوط به بیل مکانیکی می ‌توان به سطل شکن، آسیاب کننده، گریپل اشاره کرد.

بولدوزرها

انواع مختلفی دارند که شامل خزنده، چرخ‌دار، مینی می ‌شوند.
تمامی این دستگاه‌ها دارای قطعاتی هستند که در اثر کار مداوم ممکن است آسیب ببینند بنابراین شرکت کوماتسو تمامی قطعات را تولید کرده تا در صورت لزوم افراد بتوانند خریداری نمایند و با قطعه خراب شده تعویض کنند.

قطعات بیل کوماتسو


بیل مکانیکی هیدرولیک یکی از قطعه‌های مهم است که خرابی و آسیب به آن می ‌تواند کارایی کل دستگاه را مختل سازد.
راننده با استفاده از بیل مکانیکی می ‌تواند حرکت دستگاه را کنترل کرده و تمامی کارایی اجزای مختلف را تحت کنترل داشته باشد.
قطعه‌های بیل کوماتسو به دلیل داشتن استاندارد‌های لازم می ‌توانند عمر مفید بالایی داشته باشند و عملکرد مناسبی را ایفا کنند.
تعدادی از قطعات بیل کوماتسو شامل kowa ، قطعات بازسازی شده، قطعات زیر شاسی، روان‌کننده، فیلتر می‌ باشد که شما می ‌توانید با خیالی راحت از این برند خریداری کرده و سالیان سال بدون خرابی با آن سپری کنید.

قطعات دامپتراک کوماتسو


در پروژه‌های بسیار بزرگ مانند حفر معدن که نیاز به داشتن یک دستگاه پرقدرت دارند از این دستگاه استفاده می‌ کنند.
این وسیله تحمل وزن بالایی داشته و جز سنگین‌ترین ماشین‌آلات حال حاضر قرار دارد، این دستگاه به همان میزان که وزن بالایی را تحمل می‌ کند می‌تواند آسیب‌پذیر باشد و قطعات آن به‌موقع باید تعویض گردد.
بسیاری از افراد سعی بر این دارند تا قطعات خراب شده را تعویض نکرده و همان‌طور به کار خود ادامه دهند اما این روند می ‌تواند تمامی اجزای ماشین را دچار آسیب کند و هزینه‌ای بیشتر برایشان به رقم بیاورد.
شما می‌بایست با تعویض به‌موقع قطعات و لوازم‌یدکی‌ها عمر دستگاه را افزایش داده و میزان هزینه مصرفی خود را کاهش دهید.
تعدادی از قطعات دامپتراک کوماتسو شامل، قطعات پمپ هیدرولیک، قطعات پمپ انژکتور، واتر پمپ و فشنگی حرارت، فیلتر هواکش، فیلتر روغن، رادیاتور آب، شلنگ آب، مخزن آب، منبع آب، چراغ خطر، چراغ راهنما، سوئیچ، گاردان می‌‌ باشد.

قطعات بولدوزر کوماتسو


بولدوزر یکی از انواع ماشین‌آلات صنعتی به‌حساب می ‌آید که می ‌تواند حجم زیادی از خاک را به طور همزمان جابه‌جا نماید، این ماشین در بسیاری از فعالیت‌های عمرانی نقش مهمی را ایفا می ‌کند و نبود آن می ‌تواند کل پروژه را منحل سازد.
بولدوزر به دلیل توانایی در حمل مقدار بالای خاک و تحمل وزن بالا مسلماً دچار خرابی و آسیب می ‌شود که اگر این آسیب در مدت کوتاهی تعمیر نگردد خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به بار می ‌آورد.
شما می ‌توانید با خرید قطعات نو که از اصالت و استانداردهای آن اطمینان دارید و تعویض آن با اجزای خراب شده بولدوزر را مانند روز اول بکار گرفته و باعث پیشبرد پروژه‌های خود شوید.
اما تنها نکته مهم در خرید قطعات بولدوزر کیفیت و اصالت کالا است تا پس از مدت کوتاهی فرسوده نشده و بتواند طول عمر بالایی را داشته باشد.
شرکت کوماتسو در این راستا اقدام به تولید قطعات این وسیله کرده که شما می ‌توانید با خیالی راحت از آن خرید نمایید.
از جمله قطعات می‌ توان به چهارشانه کوچک و بزرگ، پمپ هیدرولیک، پوسته کولر، رادیاتور، مخزن آب، چراغ خطر، فیلتر روغن، صفحه گرافیت، رولبرینگ، سیل کیت اشاره کرد.
قطعات موتوری کوماتسو
دستگاه‌های کوماتسو تماماً دارای موتورهایی برای راه‌اندازی خواهند بود که این موتور از قطعاتی تشکیل شده است، اما پس از مدتی براثر کار زیاد ممکن است این قطعه‌ها دچار فرسودگی شوند.
شرکت کوماتسو انواع قطعات موتوری را تولید کرده تا شما با خیالی راحت اقدام به خرید و تعمیر دستگاه خود نمایید.
ازجمله قطعات می‌ توان به بست لوله فارسونگا در انواع مدل‌ها، بست لوله کامال ریل، بست لوله ساپلای پمپ، بست لوله پمپچه، دستگاه‌های دامپتراک اشاره کرد.

قطعات پمپ هیدرولیک


پمپ هیدرولیک یکی از اجزای مهم و حیاتی دستگاه است که خرابی آن می ‌تواند کارکرد کل دستگاه را به‌آسانی مختل سازد.
پمپ می‌ تواند روغن‌‌رسانی به داخل موتور را انجام دهد و باعث فعالیت به‌موقع و درست موتور گردد.
اما این جزء هم مانند دیگر اجزا پس از مدتی ممکن است دچار آسیب گردد که تعمیر به‌موقع آن سلامت دستگاه را تضمین می ‌نماید.
شما می‌بایست در هنگام خرید از کیفیت کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید تا پس از مدتی باعث اختلال در کارکرد دستگاه نگردد.
شرکت کوماتسو انواع پمپ‌های هیدرولیک با کیفیت بالا را تولید کرده و در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار داده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =